När man tror att allt rasar slår drömmen in- DET ORDNAR SIG!

År 2005 den 29 mars var den dagen då allting bara rasade för mig. Det var den dagen min pappa togs ifrån mig helt oväntat och hastigt, hans hjärta orkade inte längre med. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom han var min pappa, min chef, min förebild och mitt stora allt.
I ungefär två år har jag levt i min ilska. Jag har varit så arg så det går inte att förklara. Varför skulle just han försvinna?
Festandet blev min nya vän, inte så att jag drack varje dag, nejdå jag skötte mitt jobb men på helgerna så var krogen med alla mina vänner det som fick mig att tänka på annat.

Men sen kom den dagen då jag kände att mitt liv var värt att leva, tänk att en person kan göra en hel igen.
Jag säger bara ett namn: Daniel du gav mig liv igen.
Vi hade träffas många gånger förut på jobbet men då såg jag honom som en helt vanlig jobbarkompis, men sen efter några år och annat arbete kom jag tillbaka till Ica igen och där var han, men mycket mer intressantare. Men det var ett förbjudet kort han hade flickvän. Men jag tror att jag kan tala för många att det där förbjudna är otroligt spännande:)
Han började faktiskt småflörta med mig och jag visste inte om han skoja eller inte, men sen på midsommar 07 kom det finaste och sötaste sms på min mobil. Dagarna gick och det var riktigt kul att gå till jobbet, vi kunde inte hålla oss ifrån varandra helt omöjligt, självklart är han inte en dålig människa han lämnade sitt förflutna och gick vidare med mig.

  
Dom dagarna jag har haft med honom sen dess har varit helt underbara, jag tror inte att jag kan hitta ett enda fel på honom, han är helt perfekt.
Jag önskar bara att min pappa skulle få träffa honom dom skulle älska varandra, dom är så lika liksom.
Jaja nu tänker ni som kände min pappa är han lika galen som honom och svaret på det är JA!
 


Efter bara 1½ år tillsammans gav han mig den finaste dottern man kan önska sig.
Så med detta vill jag bara säga:
När man tror att allt rasar slår drömmen in!

 

Ja pappa det ordnar sig faktiskt som du alltid sa.

Ta vara på era nära och kära för ni vet inte hur lång tid man har varandra
Älskar er!



Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallå tjejen.. Hoppas att allt är bra med er.. Hittade till din blogg me.. skoj.. Ha det toppen Kram

2009-02-02 @ 14:11:55
URL: http://metrobloggen.se/Lovechild
Postat av: cecilia

Djupt och fint... Alla har vi eller så kommer vi väl träffa vår Danne.. Det hoppas jag.... Jag har min lilla Kalle Balle som jag älskar med alla hans brister och fel.. Men Hallå vare sig ni tror det eller inte så är inte ens JAG perfekt.. Nej nej har mina små fel men dom är SMÅ!

Love you gums.



Pussen

2009-02-02 @ 21:19:48
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Sussi

åh ni är mina gullungar allihopa:)

2009-02-03 @ 11:23:03
Postat av: emmy

hej jenny vad fint puss emmy <333

2009-02-03 @ 13:01:27
URL: http://emmysvardag.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Minns den dagen som igår..

2009-02-03 @ 16:21:44
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Mattis

jag minns den oxå:P när jag gick förbi danne i porten och du frågade vrf jag inte hälsa på danne men de va för jag trodde inte ni kände varandra:L sen kom danne o sparkade ut mej från våran lägenhet och allt. nån dag ska jag slå ihjäl han och så flyttar vi ihop igen:)

2009-02-04 @ 18:18:02
Postat av: jag själv

mattis va nu inte så bitter..

vi älskar ju dig..du ska väl skaffa egen lägenhet snart.

puss på dig

2009-02-05 @ 15:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0