Min lilla tös är så duktig!

Idag har det varit en sån här bra dag där man känner att man har fått mycket gjort.
Jag vaknade vid tio, det är den tiden Joline vaknar varje morgon hur skönt som helst.

Klockan två skulle Jollan vara på sin tre månaders koll och det gick hur bra som helst, jag var ju super nervös såklart och det blir ju inte bättre av att sitta i väntrummet och höra hur en bebis verkligen gallskriker och när dom kommer ut så sa hon att han hade tagit spruta en i varje lår. Fy stackars:(
Så var det dags för våran tur, vi började mäta och väga och Jollan växer på som vanligt hon är lite under normal men hon följer sin kurva hur bra som helst. Sen var det dags, hon satt där i mitt knä i bara blöja och body helt ovetande. Då sticker Åsa in första sprutan i låret då ser jag minen på Jollan sen kommer tårarna, det va inget gallskrik men det var gråt som man hörde att hon fick riktigt ont, så fick hon lugna ner sig lite och sen var det dagt för nästa ben och där grät hon oxå lika mycket.
Men min lilla tös lugna sig rätt så fort men hon var ledsen längre än vad hon brukar, men sånt här måste man ju gå igenom tyvärr men efter ett tag så har dom ju glömt det.
Så Sarah nu ska jag inte vara mer negativ eftersom Felicia har sin spruta kvar, men nödvändigt ont somsagt men det ska nog gå jätte bra:). Det är ju bara så snopet för dom eftersom dom inte vet varför det gör ont.

Efter att vi hade varit där så åkte jag ut till lagret en sväng för att göra lite blombuketter, var ett tag sen så det va hur kul som helst, sen kunde jag stå å snacka lite skit med faster Lotta och det är ju oxå mysigt:)

Klockan sju var det dags för lite gym. Lovisa och jag som vanligt och nu har vi fått med Ronja oxå som ska starta ett kort på Medley med oss hur kul som helst, för jag älskar verkligen när mina små syskon vill bringa lite tid med sin storasyster. Vi körde på hårt så man blev helt slut i kroppen, nästa pass blir det mycket mage och rygg tror jag, känns som det behövs.

Ja det va min dag hoppas att eran har varit lika bra.
Nu ska jag sova för det gör den andra delen av familjen.

Just det Fanny och Emmy klart att vi ska ta den där bion snart om ni vill fortfarande skulle vara mysigt det var ju länge sen vi hitta på nåt kul vi tjejer:) Sarah du kan kanske komma ifrån och följa med du oxå



Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: sarah och felicia

hej! gud så bra då! nästa fredag är det fisans tur. ja, det låter ju inte helt fel :) ska se om felicia pappa kanske kan tänka sig att ta henne lite då. kram kram

2009-02-13 @ 13:20:52
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0