melodifestival å mys!

Tjenare kompisar och bekanta och ni andra!

Så var det lördag å dags för melodifestival eller rättare sagt snart var lördagen över och melodifestivalen är slut för denna gång. Lika långtråkigt som alltid var det oxå. Förr tyckte jag att melodifestivalen var rätt bra men nu tycker jag att den suger fast programledaren är så jäkla kul så det är lyckat.
Emilia har jag alltid tyckt om hon verkar så mysig på nåt sätt, henne skulle jag vilja träffa och mysa med och dricka varm oboy. Låter lite mysigt eller hur??
Men hon Af Uggla hon har ju inte skönheten på sin sida, fast det är ju ändå bra  för då kan hon ju vara odjuret som lite extra knäck liksom, men jag tror ändå att jag skulle kunna sätta på hennes låt hemma å gå omkring men en dammtrasa och svänga på rumpan i samma otakt som hon.
Så så dålig kanske inte melodifestivalen var då:)

Nä nu har jag tyckt färdigt för den här gången.

Idag så åkte Jollan och jag en sväng till Ikano vi var tvunga att komma ut från lägenhetens varma väggar, och det var skönt fast man känner att man inte mår helt bra fortfarande. Men jag förstörde inga pengar på massa kläder den här gången heller så som sagt helt frisk kan jag inte varit. Danne får spelet på mig å mitt shoppande, fast han säger ändå att jag får men tänk på att vi ska klara oss hela månaden säger han, javisst svarar jag å drar ett par tusen på stan;)
Nåt måste man ju göra när man går hemma å latar sig eller hur?

Får se om man får lite grejer idag Dannes mamma har varit på Ullared så vi skickade med en liten lista med hans lillasyster som hon skulle fixa åt oss eller rättare sagt tvättlappar till Jollan m.m.
Så Lotta jag tror nog inte att jag behöver nåt den här gången, fast man kan ju aldrig vara säker, du kan nog räkna med att jag hör av mig sen iaf:)

Nu ska vi flickor bege oss hemmåt till våran underbara man och pappa, så mamma, Benke och Chico får lite lugnt här.

Puss puss och ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0