Kvinnlig list!

Ibland så är det en kvinna som behövs för att lösa saker, eller rätt ofta:)
Danne har så länge velat ha ett Wii men jag tycker att det har varit lite dyrt så vi har väntat lite.
Då kommer det gyllende tillfället på blocket såklart.
Ett två veckors gammalt Wii spel med en massa tillbehör här i hejdegården.
Danne försökte med mycket tjat få ner till ett bra pris, tillslut så slutade killen svara på sms:en.
Då tar jag telefonen och byter till den där sexiga rösten som vi tjejer kan få när man vill ha någonting.
Jag pratar med killen och han går med på ett bra pris efter en härlig pratstund, jag är ingen dum flickvän
Danne sa att jag skulle köra på det ;)
Men sen så har ju inte jag nån lust att hämta det så Danne och Hampus fick fixa det, men jag sa åt dom att låtsas vara mina bröder så han inte skulle ändra sig med priset.
När Danne skulle gå så sa killen till honom att han skulle säga till sin syrra (jag) att jag kunde ringa honom närsom helst:)
Då började Dannes svartsjuka en aning men han höll sig för han har ju äntligen fått sitt spel.
Nu ska han väl tjata om ps3 oxå, han vill ju ha allt den lilla nörden:)
Själv nöjer jag mig med Sing Star som jag fick av mamma i julklapp, innan det körde jag på helt vanlig karaoke i flera år
men oj oj oj vilka fester vi har haft med min karaoke maskin:)
Eller vad säger ni Lovisa och A-K??

Här har ni Dannes lilla samling som han är så nöjd över:


Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Karaoke is tha shit!

2009-02-21 @ 23:59:56
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: A-K

Oh yeah... En fest med karaoke, är den bästa festen. Minns nyår i Skägget. Herrejävlar vad vi sjöng/skrek! Puss

2009-02-22 @ 10:53:52
URL: http://chezannakarin.blogspot.com
Postat av: Steve Lando

kvinnors list är en helt underbar egenskap som gör att ni kan få igenom precis allting ni vill. Ni bör nyttja denna så ofta det bara går, gällande allt.



kattor är vad ni är:)

http://stevelando.blogspot.com/2008/09/kattan.html

2009-02-24 @ 17:48:32
URL: http://stevelando.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0