kvällen blev riktigt mysig!

Hej!

Så nu var alla hjärtansdag över. Den blev riktigt mysig, vi bjöd hit Sarah och Felicia sen kom Micke Dannes kompis oxå.
Så vi åt lite middag till Melodifestivalen som jag tycker inte va så jätte bra, Måns var helt okej men Marcolio gjorde ju bort sig tyckte jag.

Så nu kommer det lite bilder på dom två kusinerna som har haft väldigt trevligt ikväll. Dom var så söta när dom pratade med varandra. Jag höll Felicia och Sarah höll Jollan då började Felicia prata jätte mycket med Jollan, men min dotter är lika avvaktande som vanligt ( precis som sin mamma) men efter att Felicia hade pratat ett tag så gav Jollan sin kusin ett stort leende. Det är så himla kul att se hur dom pratar med varandra:)

Se på dom söta, Joline i motorhead tröja och Felicia i randigt!



Här sitter tjejerna och snackar lite skit :)



Dom är rätt lika faktiskt, men inte så lustigt dom är ju släkt!



Jollan ville visa upp sina disco lurar för sin kusin.

Jag måste bara visa en bild till. Alla ni som har försökt så vet nu ju att inte
Jollan ger ett leènde åt kameran, ja jag vet Lotta du lyckades men jag lyckas aldrig
men här kommer en bild där hon ger oss ett litet leènde.


Inte så jätte stort leende. men man ska ju hålla lite på det gulliga å bara visa för
mamma eller hur Jollan?!

puss och godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: sarah

finns det några sötare bebisar än våra? tveksamt va..? :) kram

2009-02-15 @ 11:40:00
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0