jenny i ett nötskal!

Godafton!

Ja Jenny i ett nötskal det är då jag det, som sagt så har ju vårat internet varit trasigt och Danne har jobbat så han har inte kollat på det åt lilla mig, men som tur är så kom Mattis idag och skulle fixa det åt mig. Ja då hade jag bara tryggt in en knapp på datorn och stängt av internet. Det är så typiskt mig känner jag:)

Imorse vakna jag med stan j....  huvudvärk och min lilla tös hade sovit tio timmar inatt så hon var ju super pigg såklart.
Men efter ett tag så somna hon på mitt bröst och då passa jag på att somna jag med, för migräntabletterna jag har blev Joline hur pigg som helst av så hon var vaken i ungefär 24 timmar och det har jag ingen lust med. Okej jag älskar att vara med henne å gosa men 24 timmar om dygnet det pallar jag inte:)
Men efter en timma sömn så blev det lite bättre.
Då tog vi bilen ut till Tallboda till blomlagret en sväng och hälsa på gänget ( farmor, farfar, Lotta och Lena).
Det var ju där jag jobba förut så lite skönt att komma ut dit en sväng, man saknar det faktiskt rätt mycket.
Där blev vi kvar några timmar Jollan och jag tog vagnen till affären och köpte lite godis så vi skulle klara av att titta på när dom andra jobbade hårt, hade faktiskt tänk att åka ut att hjälpa dom lite imorgon ( idiellt såklart, bara för att det är så kul)
Men sen kom jag på att vi ska på 3 månaders kontroll med Jollan imorgon och hon ska ta en spruta stackarn:(
Jag hade egentligen velat ha med min Danne för jag är så fjantig när min lilla skatt blir ledsen,men han åkte på att jobba lite extra, men hon är ju en hårding så hon kanske inte ens reagerar.


Mamma och jag kämpade verkligen igår för att
få med Jollan på bild när hon skrattar men hon är lika
envis som alltid, men mamma hade visst inte många
bilder på mig när jag ler så hon har nog fått det av mig.

Efter vi hade varit på lagret så åkte Cissi och jag och handlade lite i Ekholmen för jag skulle göra min älsklingsrätt
kyckling med gröncurry och ris, det bästa jag vet. Jag är ju en liten Thai Jenny som ni kanske redan vet. Älskar verkligen den maten, men jag får passa mig lite för kryddorna nu när jag ammar annars blir det en pruttig Jollan. Så därför är det bättre att jag lagar maten själv än att köpa den på Thai coconut som jag gjorde innan.



Nu ska jag nog mysa lite med familjen, för ni som är intresserade så syns vi säkert imorrn:)

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: sarah och felicia

smart jenny! hehe. hur gick det för jollan på 3 månaders kontrollen? kramar från oss.

2009-02-12 @ 20:21:53
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0