helg helg helg!!

Hej hopp!

Nu är det helg gud så skönt och vi har verkligen inget planerat, det har vi alltid så man blir helt slut i kroppen.

Igår så gick jag upp skapligt för att Ronja och jag skulle träna vid tolv. Så Emmy och Jollan åkte till Cissi en timme när vi träna. Shit vilken träningsverk jag har idag, vi körde verkligen på stenhårt hur skönt som helst.
Efter att vi hade tränat så åkte jag och Jollan och hälsade på Becka för vi har inte träffas sen jag var gravid, bara en snabbis på stan. Joline fick fina presenter från London av henne, sex söta vita bodys med en liten text på varje.
Det stod:
  • gorgeous
  • sugar and spice
  • adorable
  • sweetness
  • made with love
  • and all things nice

Tack Becka hur söta som helst Jollan kommer bli hur fin som helst i dom. Man får så fina presenter hela tiden:)

Ja Jollans mormor längtade väldigt mycket efter sin Jollan igår så vi åkte även dit en sväng efter Becka.
Där satte jag mig i soffan och verkligen kände hur trött jag var i kroppen, hjärnan och allting, jag blev nästan på lite dåligt humör och lite ledsen i kroppen. Men så kan det väl bli ibland, man känner att man inte orkar med liksom.

Men senare på kvällen så åkte jag och hämtade Emmy igen för Hampus och Danne skulle på bio, så vi var hemma hos mamma och kollade på Let`s dance, Cissi och Kalle var oxå där.

Idag ska vi se om Jollan kanske kan få sin spjälsäng. hon ska bli en stor tjej och inte sova hos mamma och pappa längre. Hon sover ju hela nätter nu oftast så det ska nog gå bra, det är väl jag som kommer sakna hennes varma kropp
och bära över henne i sängen till mig. Nä jag ska försöka låta henne sova själv.

Faster Lotta var på Ullared igår och hon ringde vid tio tiden igår morse och sa att hon hittat Hello Kitty spjälsängskydd och påslakarn och lite andra saker. Jollans säng kommer bli så fin hoppas bara att hon sover i den oxå.

Nu ska jag försöka komma iordning lite.

Ha en super skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0