Härlig sommar!

Åhh jag bara satt här och drömde mig bort hur underbart det är med sommar.
Förra sommaren var så mysig och rolig på alla vis även att man inte fick ta en enda öl, men det klarar jag mig absolut utan.
Sommaren innan det var första sommaren med min Danne. Helt underbart vi hade, så jäkla kul. Vi hittade på så mycket roliga saker och var allmänt nykära,
Vi hade tur och otur'.
Vi hade skratt och gråt.
Vi busade och var allvarliga
jag säger bara bästa sommaren. ( Mattis håller nog oxå med, mysiga kvällar på balkongen)

Men här kommer lite bilder från sommaren som var, så kanske ni oxå kan drömma er bort i det kalla vädret.
Men inga lättklädda bilder från min sida eftersom jag var en riktig tjockis i min mage;)


                  Stångån på sommaren är ju så mysigt!


En del av familjen firar min födelsedag, första sparken från Joline!


                  Uggla & Håkan konsert med älsklingen!


           Den stora tjejfesten, hur kul som helst!



        Göteborg & liseberg med Cissi & Kalle å Danne såklart!

                                   Ullared med Danne pojken!


                              Lasse Winnerbäck vid Stångån!

SJÄLVKLART VAR JOLLAN MED PÅ ALLTING FÖR HON VAR JU
                                    FAKTISKT DÄR INNE:



Ps: bristingarna är nästan borta, phue

Det var en del av den härliga sommaren!

Kommentarer
Postat av: Mattis

sommaren du o danne träffades va den bästa jag vart me om, grymt kul.

2009-02-25 @ 12:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0