Glad alla hjärtansdag!

Hej alla glada och ni andra med såklart!

Klockan tio i morse så vakna Joline som alltid vid samma tid, jag tog upp henne i famnen så hon fick äta lite.
Då kolllar jag mot dörröppningen där står det en ask gelèhjärtan med en liten påse över, så jäkla nyfiken man blir då när man inte kan kolla direkt. Danne är på jobbet så han hade ställt dit den där innan han gick imorse.
Men när Joline hade ätit färdigt så hämta jag påsen och i den låg det en jätte söt liten nalle som det stod på ett hjärtan
"Jag älskar dig" och i famnen på nallen satt en fem hundralapp.
Bra med en fem hunka för pengarna på mitt konto är typ slut. Min lilla älskling visste nog om det han är så söt han.
Men nu kommer ju det tråkiga jag har inte köpt nåt till honom för vi sa till varandra att vi inte skulle det, vi bestämde att vi skulle ha lite mysigt hemma ikväll bara. Men jag får väl komma på nåt gulligt, jag är ju inte lika romantisk som min pojkvän är.




Så tillbaka till gårdagen. Även igår var en sån dag som jag fick mycket gjort.
Jollan och jag började dagen med att åka ut till lagret igen för att göra några fler buketter, jag hann med en hel del innan Joline vaknade, hon sov så skönt i vagnen. Jag tror nog att hon var lite trött efter sprutan för hon brukar bara sova nån halvtimme men nu sov hon typ 1½.
Sen vid tre ungefär så åkte vi ut till Slaka för att vara lite hos morfar för mormor och mamma skulle åka och handla lite och morfar klarar inte av att vara själv, måste hjälpa honom lite när han ska upp från trappan när den lille busen har varit ute å rökt.
Sen var det ju faktiskt fredag igår så Danne, jag och Jollan åkte ut till mamma och Benke för att äta lite fredagsmys till Let`s dance, det blev bakpotatis med skagenröra och kött, mycket gott. Men vi blev inte kvar så super sent eftersom Danne skulle jobba tidigt idag.

Ja nu hoppas jag att ni alla får en bra alla hjärtansdag och kom ihåg att vara med den/dom ni älskar.
Fast det ska ni vara varje dag å inte bara just den här.

ps: inga olyckor igår när det va fredagen den 13:e hoppas att ni klara er oxå?!



puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Älskar dig min fina jenny. hörs imorn å ha jättemysigt ikväll. puss

2009-02-14 @ 11:47:13
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0