fredagsmys!

Fredag var det nu igen då med lite fredagsmys på det, men inte med familjen Dahllöf. Sarah och Felicia kom och även Micke var sugen på lite mys, Mattis var här och åt men sen var det en fest som lockade och inte vårat familjeliv.
Jag bjöd gänget på grillspett och potatisgratäng med bea. Mycket uppskattat och nöjd själv faktiskt, det blev nästan tuggan efter den sista. Det uttrycket kom jag och min kusin Hanna på en full sommarkväll då vi satt och grillade och åt så jäkla mycket så vill höll på att spricka då kom vi på att man ofta äter fast man är mätt bara för att det är så gott
                  " Alltid tuggan efter den sista!"

Ja så mycket mer blir det väl inte att skriva om, jo just det vi var faktiskt och fota oss hos corren idag så ni får hålla koll på tidningen dom sa att det kunde dröja två veckor ungefär.

Ja inatt blir det fullt i huset Sarah ska sova här med lillan för hon vågar inte va hemma det va ju nåt yxbråk härom kvällen i hennes hus och porten är inte lagad så folk kan komma å gå som dom vill och det blir lite läskigt.

Mattis kommer nog och sover här inatt efter festen eller jag ska nog hämta honom så han inte åker på stryk, man vet aldrig vad som kan hända.

Så Jollan, jag, Sarah och Felicia sover nog i sovrummet och Danne och Mattis hamnar i soffan:)

Som ni kanske har sätt så har Jollan lite utåt öron så vi ska börja tejpa lite på natten, inte för att jag tycker att hon är ful i det men jag tror inte att hon kommer tycka om att ha uttåt öron när hon blir äldre man vet ju hur dumma andra barn kan vara. Danne kom ut med henne nu och han hade tejpat, fast vi fick göra om det för det hjälpte nog inte så mycket, men lilla älsklingen tyckte att det såg ut att göra ont i Jollans hår det lilla hon har så han satte massor papper i mellan men då försvann hela funktionen för öronen gick ju inte in nåt. Danne den lilla sötnöten.



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men så där kan ni väl inte göra.....det är ju synd om ungen hahaha. fråga mormor vad jag tyckte när hon tejpade Anettes öron hahaha

2009-02-28 @ 12:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0