familjen Samuelsson, Edlund är sjuka

Har tyvärr inget nytt att komma med här hemma är det rena sjukstugan.
Jag har haft hög feber sen i lördagsnatt och nu har det smittat Danne oxå.
Jollan är oxå lite halvhängig hon sover typ hela tiden. Hon har inte fått feber ännu som tur är och jag hoppas att hon klarar sig från det den här gången. Men hon kräktes jätte mycket imorse lilla gumman.
Ja så intressant är det väl inte att lyssna på våra sjukdomar så jag lägger ner projektet
tills jag har nåt bättre att komma med

Ha det så jätte bra sålänge.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: A-K

Det låter inget vidare... Krya på er allihop! Kram

2009-02-04 @ 11:20:29
URL: http://chezannakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0