aj aj röda veckan igång

Ja då hade man lite ont i magen idag då. Fick så jäkla ont i magen igår kväll och jag trodde det va nåt jag hade ätit,
men imorse så fick jag syn på att den röda veckan var igång så som vi kvinnor kan får en gång i månaden.
Trodde att jag skulle slippa det ett litet tag till eftersom jag ammar, men inte då. Fast det beror ju på att jag inte ammar nätter längre så då kommer det oftast igång.

Så för mig blir det nog ingen träning ikväll tyvärr, fast jag har varit ute å gott med Jollan en bra bit så jag har ju fått lite motion iaf.

Nä nu rörde det sig i vagnen, min lilla älskling är vaken.

Men ha det så bra så länge så kanske jag skriver nåt mer ikväll!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0