Hjälp vi behöver ett Slott!!

Ja näst intill kan jag lova. Vi som tyckte att Jollan fick mycket när hon fyllde ett, men ni skulle bara se alla hennes julklappar!


Ja ni ser ju själva, en hel del:)

Av sin mormor fick hon ett jätte fint Pippi hus i trä. Danne och jag köpte till alla möbler och dockor som skulle vara i.
Ja jag kommer knappt ihåg vad hon fick av vem så jag säger bara vad hon fick.

Lite påfyllning på hennes Hello Kitty kökssaker så nu har hon både elvisp, brödrost och kaffebryggare.
En servis med koppar, kaffekana, saftkanna och massor andra delar.
En t-shirt Ed Hardy, vantar och paraply.
Alla gubbar till drömmarnas trädgård, plus två filmer om dom
Tre teletabis (stavning?) filmer.
Lite olika böcker & kubpussel i Nalle Phu.
En bondgård som låter av Ronja.
Och även en traktor med släp med tillhörande bonde + djur.
En pratande docka och en pratande gräsklippare.
Stort gosedjur & fifi i blomserträdgården som kan prata.
En egen kassaapparat och kundvagn.
En häst på en pinne som låter.
En borrmaskin som snurrar och låter.
En golflkubba som spelar.
En stor traktor.
Ett munspel, en handdocka i nalle Phu
Armband och klocka.
En doktor väska med alla verktyg och medicin i.
En ponnyhäst & en nappflaska till dockan.
En prinsessdagis väska

Ja jag tror nog att det va allt, har säkert glömt nåt för det va mycket kan jag lova:)


Här sitter Danne och bygger ihop Pippi huset:)

Så blev resultatet:

Super fint!!


Inne i Jollans tält gjorde jag sagornasvärld.
Med pippihus, drömmarnas trädgård, bondgår och andra djur
och gubbar.
Det blev jätte mysigt och hon gillade att vara där inne å leka.


Jobbar pappa i affär så ska jag oxå:)



Ja idag så har vi lekt å lekt å lekt.
Det har varit allt ifrån doktor där Jollan har tagit tempen på pappa Danne.
Sötast var hon ner hon skulle ta tempen i rumpan på honom:)
Lugn han hade byxor på sig:)
Sen har hon varit kassörska och det älskade hon verkligen.
Man blir så impan när hon förstår så mycket, trycka in varor och ta emot pengar och ge
växel tillbaka. Så söt mitt lilla troll, eller mina båda små troll:)

Lite senare idag så kom även kusin Felicia på besök och lekte med Jollan å alla henns leksaker.
Super mysigt.


Joline & felicia i sina nya tröjor av farmor Angelica:)

Ja det va nog allt för mig för ett tag.
Imorgon börjar Danne jobba vid halv tolv så då passar Jollan och jag på att åka till mammi.
Jag lämnar Jollan där och tar med mig Ronja istället.
Sen blir det shopping för hela slanten:)
Mamma & Jollan skulle åka hem hit å leka sen.

'
Dom här skorna fick jag av Jollan & Danne:)

Men ha det bäst så hörs vi, hoppas att ni inte blev för fulla ni som va ute idag:)

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: becka

underbara fina bortskämda lilla prinsessa! <3



jag fick en rosa hello kitty filt av min bror. en sån bara måååste ju jollan ha!!!



puss!

2009-12-28 @ 00:12:07
URL: http://bloggis.se/lito
Postat av: jag själv

vet du vad becka jag tror redan hon har den:)

hon fick en rosa av A-K å johan när hon döptes:)

sötnos träffas snart kanske?!

2009-12-28 @ 01:15:09
Postat av: becka

klart vi ska love. vi sägert hela tiden men det händer ju aldrig!! nu bokar vi en dag nästa vecka! <3

2009-12-29 @ 23:08:51
URL: http://bloggis.se/lito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0