Våran duktiga tjej hos farbror doktorn!

Vi fick sitta å vänta i nästan en timma innan vi kom in hos doktorn.
Jag var självklart nervös, men ändå rätt så samlad.
Jollan lekte för fullt med leksakerna som fanns, speciellt med en docka:)
Sen flörtade hon med alla som kom in å ingen kunde låta bli henne.

Men en timme senare satt vi framför en bildskärm med Jollans höfter i rönkenbilder.
Då säger doktorn, Eran dotter är det inget fel på. Allt hade växt tillrätta och det såg jätte ba ut.
Gud så skönt att höra. Nu var det mycket som släppte vill jag lova:)

Efter doktorn åkte vi till Ikano för att jag skulle lämna in min mobil som gått sönder igen.
Nästa gång får jag en ny.

Vi svängde in på Brio oxå så Jollan kunde välja en leksak eftersom hon var så duktig hos doktorn
När kan undersökte henne.
Sötis kom hem med en liten verktyglåda. Hon hamrade allt lite och skruvade lite med skruvmejseln:)





Nu ska jag väl ta å gå å lägga mig. Vi somnade en rätt så lång stund på kvällen lilla familjen.
Men Jollan hon sover så gott så vi ska väl göra henne sällskap snart:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

skönt att allt va lugnt:)

hon kanske blir en byggare som tant lovisa;)

puss

2009-08-18 @ 21:58:08
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0