Tisdagen var toppen!

Så nu till ett gladare inlägg än förra.
Vi var ju på Liseberg i tisdags å vi hade verkligen jätte kul. Vädret var sådär men det dög bra ändå.
Vi var först på parken så det va bara att vänta på att balder skulle köra igång. Så upp i karusellen Danne, Ronja, Sarah, Timmy å jag. Självklart så åkte jag typ fem karuseller sen kom illamåendet. Alltid lika jobbigt.
Men jag vilade ett tag och spelade lite. Självklart så vann jag inget som vanligt, men tur i kärlek otur i spel. Fast det får vi hoppas att det inte stämmer för Danne vann en sån där jätte stor Geisha plus lite gosedjur till Jollan:)

Vi blev nästan kvar till stängning sen yrade vi runt lite i Götet innan vi kom hem.
Klockan 01:00 var vi hemma. Då hade mamma åkt hem till oss och lagt Jollan för några timmar sen.

Jollan hade haft det jätte bra med sin mormor, morfar å moster Cissi.
Ciss, mamma å Jollan hade varit på Valla å haft det mysigt. Djuren var hon visst inte så jätte intresserad av men barnen var roliga tyckte hon:)
Det känns så skönt att veta att Jollan har det så bra när vi lämnar bort henne till mamma. Hon la henne för natten utan några problem:)

                                    En dag på Valla!


             


Jollan avslutade kvällen med en dusch med sin morfar!

Så tack så jätte mycket, det är guld värt!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0