tidig morgon för en som inte är van!

Idag så gick vi upp tidigt. Eller ja ni kanske inte tycker att halv nio är tidigt men för en som inte är van
så är det riktigt jobbigt faktiskt. Dagen började inte bra hade migrän men fick buckt på det värsta efter lite piller.
Men sen så hade man ju den kvinnliga veckan oxå och det uppskattas inte från min sida direkt:( mem men sånt är livet nu ska jag icke trötta ut er nåt mer om mina jobbiga dagar. Synd bara att man inte fick ligga kvar i sängen.
Jollan och jag åkte iväg vid tio till Cissi för det skulle komma nån snubbe och spruta nåt gift på toan för Danne hittade silverfiskar i duschavloppet igår, dom måste bort direkt så dom inte äter upp stället;) å det vill vi ju inte.

Hos Cissi så har jag varit allmänt slö medans den stora gravida kvinnan gjorde 5 olika matpajer.
Cissi må ju ha koll på allt. Nu lagar hon paj för att frysa in i potioner tills bebben kommer, tänk om hon blir lite grinig å mamsen inte hinner laga mat, ja då är det bara att ta fram en paj. Ja vi får väl hålla tummarna att lilla kickan inte blir för dum så Cissi får äta nåt annat än paj:)


    Mammas lillatrollunge:) kokosboll är ju mumma!

Vid halv sex åkte jag iväg en sväng på konferans medan lilla snuttan fick vara kvar hos Cissi.
Vid nio tiden kom jag tillbaka och Jollan började bli lite trött, så vi gav oss iväg hem ganska så fort.
Jag fick allt smaka lite paj först å sätta betyg på vad jag tyckte. Det smakade mycket bra. Men nu har jag lite ont i magen för åt visst en tugga för mycket;)

Just nu känner jag mig jäkligt laddad för att komma igång lite med min hobbieverksamhet kommer bli en bra höst det tror jag, jag ska göra mitt bästa för jag ska fasen med på årskonferansen i Sollentuna. Och jag ska allt bjuda med min karl oxå så nu ska jag visa vad jag gå för:)

Imorgon så är det Dannes lediga dag vi får se hur den blir. På kvällen tror jag att vi skulle åka till Dannes mormor för han skulle ju hjälpa till med nåt.
Vi skulle visst få svampmacka oxå av nyplockade kantareller. mums:)

Nä det här var nog allt av mig den här gången.


   Jollan hjälper alltid sin mamma att städa NOT!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0