Skänninge marken!

Igår blev det självklart Skänninge marken som alla andra östgötar åkte på antar jag.
Det var smockat av folk och solen stekte över oss. Vi kom inte dit sådär jätte tidigt för det kom massor av saker emellan som alltid när man ska göra nåt.

Men det blev Cissi, Ronja, Danne, Jollan å jag som åkte. Fast Ronja gick inte så mycket med oss för hon skulle möta upp några kompisar där. Kalle kom oxå ner en sväng men Cissi å han åkte hem rätt så tidigt. Men Lilla familjen gick å strosade ett bra tag, vi fick allt tag i fina saker,
Jollan fick en svart Hello Kitty t-shirt och sen svarta tajts med en kjol till i Hello Kitty. Jag älskar svart, jollan är super söt i det så är jätte glad att jag hittade det. Finns inte så mycket svart annars till så små barn vilket är synd. Jag menar inte att små barn ska gå i helsvart men sätter man ihop det med lite färg så är det super fint:)


Langos är ett måste:)   Jollan höll sig till yoghurt.  Hela gänget:)


Den gula nallen vann Jollan helt själv. hon blev helt överlycklig
              när hon fick upp den i snöret:)



Ja solen lyser lika fint idag men v i har faktiskt inte varit ute i solen för det blir på tok för varmt för lilltjejen.
Vi väntar tills den värsta värmen är borta.

Vi hade tänkt att åka till campingen men jag tror inte att det blir nåt med det för klockan springer iväg för mycket.
Jaja den som lever får se.

Nu ska jag ta hand om mitt lilla mackmonser som sitter å äter för fullt:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Har du sett bilden jag fick på Jollan precis när honfår sin björn.. Där ser man verkligen att hon är jätte lycklig. Såå söt... =) Snart är det dags att baka ut hålkakorn... sedan ska det jäsas och frallor ska baka... Vilken hemmafru jag är... =) PUssen

2009-08-06 @ 15:16:18
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Lovisa

skulle precis skriva att cissi lyckades fånga smajlet på bild:) sötare unge får man leta efter!!

2009-08-06 @ 16:12:27
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0