Så vem blev person nr 2`?!

Ja du Mattis du gissade att person nu två som skulle få min bloggheder var Danne, men där har du faktiskt fel.
Det finns en kille som läser min blogg mycket flitigare än han.

Den här killen är en otroligt trevlig och fin kille på alla sätt och vis.
Jag har kännt honom i några år nu. Okej vi kanske inte umgås jämt men träffas ändå lagom mycket för att ha kul ihop och inte vara blyga för varandra.
Fösta gången jag och vi andra i familjen träffade denna kille, eller ska man säga man:) så hade vi fått höra att han skulle vara rätt så blyg. BLYG! jag har aldrig hört en människa prata så mycket, men så rolig. Vilken humor och vilket håll igång:)

Varje gång man festar med honom så har vi så himla roligt, tycker jag iaf och jag hoppas att det bara blir roligare.
Jag tycker att han lugnat ner sig lite faktiskt men det är väl bara sunt kanske:)

Ja så vem är då den flitiga mannliga bloggläsare?

Om jag säger så här:
Nu så är han en helt vanlig kille i sina bästa år. Men den 12 september så är han inte längre den vanliga killen han blir make till en underbar tjej och dom kommer leva lyckliga i alla sina dagar och lite till:)

Så person nr 2 av mina bloggläsare är den flitiga Martin såklart!



                 

            Det är bara en liten sak Martin, jag vet att du alltid
      läser men du har aldrig lämnat en litet fotavtryck här inne
                  Dags att skriva en liten kommentar:)

Ja nu måste jag fundera, vem blir nr 3:)
ni som läser får se!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Martin

Äntligen!!!!! :)



Tack för dom fina orden, de värmer verkligen.



Kan bara instämma att min känslor för dig (Danne o Jollan med så klart) är samma. Jag lovar att efter bröllopet, så ska jag dra upp tempot igen så gott jag kan. ;)



Kram/Martin

2009-08-22 @ 16:58:13
Postat av: Sandra

Vilka fina kort du har hittat på Martin :)

2009-08-23 @ 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0