Mammas lilla sjukling!

Inatt så har Joline inte sovit så där jätte bra, för hon har nog varit väldigt varm. Febern håller i sig men den är absolut inte hög så ingen fara. Men hon är allt lite seg så det blir att vara hemma å gosa hon och jag idag.

Nu ligger hon och sover så jag tänkte passa på att ta tag lite i planeringen inför lördagens bravader:)
Kommer bli jätte skoj. 18 brudar har anmält sig så det kommer bli super.

Mamma å jag har fixat å donat här så jag tror att det kommer bli en bra kväll för Cissi, jag har ju som sagt en riktigt bra babyshower att bräcka sen förra året:)

Nä måste nog ta å äta nåt, kurrade lite i magen kände jag.

Ha en super bra lördag nu å gör inget som inte jag skulle gjort:)



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir lite sen till kalaset bussen från ålandsfärjan kommer till linköping vid 20.30 tiden. men jag kommer lagom iform till kalaset. kram på er

2009-08-22 @ 22:24:41
Postat av: cecilia

hej... det ska blir såå himla skoj. Älskar och att se dig och mamma och smyga.. Ni har så lätt för er att försäga er så vi får väl se hur den här veckan går.. Men längtar en massa.. Bara det blir mat blir jag nöjd... haha.. Pussen

2009-08-23 @ 15:30:22
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: lotta

det var jag som skulle komma direkt från bussen, om det inte framgick av inlägget. kram lotta

2009-08-23 @ 19:52:41
Postat av: jag själv

jag förstod att det var faster lotta som skulle krypa från bussen direkt från festen in till nästa, blir toppen Lotta:)



Å Cissi du har inte en aning du har inte en aning:)

2009-08-24 @ 23:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0