Jag är inte favoriten längre:(

Nä jag är verkligen inte min lilla tös favorit längre. Självklart så tyr hon sig väldigt mycket till mig och när hon är super trött då är det mamma som gäller. Men annars så är det pappsen och moster Cissi som är den klara favoriten och när vi har campat nu vi tjejer så vill hon bara vara hos moster Ronja hela tiden.

Ja i förrgår så åkte ju Jollan och jag till farmor/gammelfarmor för att äta lite med farmor, Cissi, Hanna å Towe. Minus fick oxå vara med såklart. Så fort Jollan fick syn på Cissi så var det hon som gällde hela tiden ända tills Cissi åkte hem.
Det känns jätte skönt att hon verkligen tyr sig till andra än mig själv. Men självklart känns det lite i hjärtat.

Sen när Danne är hemma så är det bara han som gäller, hon verkligen gråter om hon inte får vara hos honom, duschar danne så duschar Jollan, Är danne på toa så är Jollan oxå på toa, äter Danne så äter Jollan, ska Danne gå ut så ska Jollan oxå gå ut:) Pappas flicka helt enkelt och det tycker jag är helt underbart att hon älskar sin pappa så mycket.
Vi skulle aldrig klara oss utan våran Danne/pappa:)

När vi kom hem från farmor så blev det att ta det lite lugnt, så vi satte på Askungen för att glutta lite.
Ja Jollan hon tittade i tio minuter sen sov hon som en stock i soffan min lilla sötnos.



Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0