hus på djul!

ÄR SÅ HIMLA KUL!

Borta bra men hemma en tame tusan bäst. Vi har precis kommit hem från fyra nätter i en husvagn. Eller precis å precis, vi kom hem igår men jag hann inte uppdatera då tyvärr. Jag skrev ett inlägg i veckan å sen när jag skulle skicka iväg det så slutade internet att funka helt plötsligt å allt försvann, vad jobbigt det blir då:(
Vi har haft en helt underbar vecka trots det tråkiga vädret, men lite sol har vi allt fått smaka på:)
I veckan så har jag åkt ring för första gången, tyvärr så blir det inga bilder på det för kameran dog när jag skulle åka, å nej jag ljuger inte jag har verkligen¨åkt. Ni kan fråga Danne, Ronja & Jossan om ni inte tror mig för dom har nog aldrig skrattat så mycket åt en strandad val som försöker ge sig ut på lite äventyr.  Mina muskler har varit helt slut i flera dagar efter. Jag ramlade väl hundra gånger minst och ta sig upp igen med trötta armar var inte det lättaste:(

Jollan har ju trivs som vanligt väldigt bra i vagnen men den här gången hade vi en egen vagn. Eller egen å egen vi fick låna den av Sollery å Sten. Så där trivdes vi riktigt bra.
Just det Jollan klättrade upp på husvagnstrappan å in i husvagnen själv, nu må man ha koll på den lilla fröken!
Ja vi har åkt mycket båt, fiskat oh haft det riktigt mysigt den här veckan.
Tusen tack mamma, Benke och Ronja för en vecka ihop med er på campingen. Just det tack Cissi, Kalle å Minus oxå som var nere en natt. Å tack Mattis för den timmen vi träffade dig:) det gäller att inte missa nån.

Men som alltid annars så slänger jag upp lite bilder å ni vet vad ni ska göra:)


                         kakmonster & tältbygge!

               


                               Lite ringåkning!


                       Husvagnshäng:)

                 
                                   Fiske vid slussen!


Party i husvagnen med mammas gamla LP-skivor:)


Jollan fick en Hello Kitty godis av självaste Kitty!

                 Super mysig båttur på kvällskvisten!
              
             


Ja det var lite från våran vecka.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0