helt sjukt!

Vissa människor är ju totalt störda, inte ett rätt på hela henne kan jag finna.
Redan första gången jag såg henne så tänkte jag: Vilken jävla människa, hur kan hon var så genomrutten.
Man brukar ju alltid hitta nåt bra på en person men jag har verkligen tänkt å tänkt å nej jag kan inte hitta nåt bra.
Alla människor som jag har pratat med säger ungefär samma sak.
Jo en sak kom jag på, hon är expert på att manipulera folk. Står där med sitt falska tryne å leker dum.

Daniel och jag har världens bästa förhållande jag skulle aldrig kunna önska mig något bättre för det finns inget bättre. Men hela tiden så blir vi påminda av den här jävla subban! ursäkta ordvalet men kan inte hjälpa min ilsa över denna person.

Daniel har ett förflutet med henne, jag har oxå ett förflutet med killar men det förblir ett förflutet, men hon hänger sig kvar på ett obehagligt sätt.

SNÄLLA FÖRSVINN BARA UR VÅRA LIV. VI HATAR ATT BLI PÅMINDA AV DENNA SJÄL!

Om det är något som stör dig så är du så himla välkommen att ringa mig så kan du få höra vad som stör mig.
Du kan ju säkert mitt nr redan för du verkar ju ta reda på allt, nyfiket jobbig som du är.

Kanske blev ett hatinlägg nu men det kan jag tyvärr inte rå för, det kokar i min kropp.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att få skriva av sig lite ilska ibland. Jag kan känna likadant ibland.

Som du skriver så måste man ju lämna sitt gamla liv bakom sig, inte hänga i som ett plåster!!

Verkar alltid finna en eller annan anledning till att försöka sabba!!

Hoppas allt löser sig snart.

Lycka till!!



Kramen

2009-08-13 @ 17:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0