Hallå i stugan!

Ja det kanske man kan säga snart, eller vi får se. Men på lördag så ska vi antagligen åka å titta på en sommarstuga och jag hoppas att den är bra. Vad mysigt det skulle vara att ha ett litet torp igen, saknar våran stuga i Ulrika så jäkla mycket.
Man kunde bara vara sig själv å mysa runt liksom, åka in till byn där den ena var roligare än den andra:) I Horn ligger stugan iaf det är en bra bit dit så vi får hoppas att den blir bra:)

idag så slappade Jollan å jag en bra bit in på dan, hon var inte pigg alls. Sen så åkte vi in till stan för Danne skulle klippa sig. Han blev super fin:) Innan så hann vi med en fika på Linds, där fick vi i Jollan en macka för hon var inte så sugen på mat idag. Vi köpte även lite kläder till Jollan såklart. Danne hittade en super söt kjol med en slipover till sen köpte vi en söt vit tröja som hon kan ha under.


Mammas söta lilla docka i dom nya kläderna, visst ser hon äldre ut?!
Om ni undrar vad hon gör för min, hon har börjat med det underbara
ljudet av gnislande tänder, hatar det så obehagligt å hon gör det hela tin!


Efter stan så styrde bilen mot Grebo där Danne skulle hjälpa dom att koppla in en ny blandare i köket, det gick väl sådär för det saknades en del så nu står dom där helt utan vatten och kan inte ens gå på toa, upps. Men Sten skulle fixa resten av sakerna imorrn så ska Danne ut igen och fixa det sista så ska det nog funka igen.

Vi hade ju tänkt att åka på Rix FM festivalen i Norrköping men det blev ju lite sent pga av allt krångel men det kvittar för mig, Danne skulle ju ändå jobba tidigt imorrn sen så behövde Jollan komma hem.

Min lilla snutta har gått och fått feber oxå. Hon har ju inte velat äta nåt idag och sen har hon varit lite seg. Fast  pigg när hon varit vaken. Men nu när vi kom hem på kvällen så kokade hon nästan så vi tog tempen och lite feber hade hon allt fått. Så en suppis å bums i säng. Nu sover hon så sött så:)
Inte lätt, det håller väl säkert på att komma upp fler tänder, hon har redan fått fem små gaddar, så söt med dom små vita som sticker upp lite här å var:)

Ja imorrn gått folk så blir det en runda på stan, mamma å jag måste fixa tills Cissis babyshower den är ju nästa helg.
Vet inte om Ronja skulle följa med oxå, hon har ju haft en vecka sommarlov mer än alla andra:) lyxigt.

Nä nu blir det sängen framför CSI.

Ps: börjar bli lite dåligt med kommentarer, jag tröttar ut er kanske?!
Men ser ju på statistiken att ni gluttar in här iaf:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mammanette

Vad gullig du är Jollan, det ser ut som en skoluniform, det menar jag inget negativt med utan att den har stil. Och stil har väl du Jollis??!! Klart, världens bästa. Kramis

2009-08-21 @ 11:52:16
Postat av: Anci

Hej Jenny!

Vilken mysig blogg. Vad härligt du skriver och så underbart skrivet om din lillebror, jag blev allt lite fuktig i ögonvrån, fast jag knappt känner dig och inte alls vet vem din brorsa är. Myys! Söt lillflicka har du också! Sköt om dig!

Kram Anci

2009-08-21 @ 17:30:13
Postat av: Anonym

Hej Anci!

va kul att du tittade in på min blogg:)

hoppas att jag får fortsätta att ha dig som läsare.

kram kram



2009-08-21 @ 23:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0