fredagsmys med pizza!

Idag så sov vi som två stockar Jollan och jag när Danne gick till jobbet, jag hörde honom inte ens. Jollan vaknade halv nio och ville ha lite välling sen låg vi å myste i sängen och somnade om lite till båda två. Världens gosigaste tjej:)
Vid ett kom Danne hem på lunchen, då hade jag gjort lite potatisbullar och Jollan åt faktiskt en halv oxå, duktig tjej alltid nåt va:)

När Danne började jobba igen vid halv tre så körde vi honom, då hade Towe kommit oxå för hon skulle sova hos oss inatt. Vi tog bilen till Maxi för att köpa grejer till kräftskivan i morgon. Så nu har jag lagat pajer till i morgon.

Kalle & Cissi kom även hit på kvällen med pizza, så vi åt oss proppmätta, Jollan satte även i sig lite pizzakanter.
Så Towe, Cissi & Kalle hade hand om Jollis när jag fixade alla pajer till morgondagen.

Imorgon ska det bli så himla skoj, årets kräftskiva på campingen. Och även den sista tror jag för mamma å dom lär nog inte bli kvar där mer. Inget är som förr sen dom bytte till dom holländska ägarna.
Jag ska oxå festa till lite imorrn, Cissi är snäll å tar hand om Jollan på kvällen sen för hon orkar inte vara uppe så jätte länge ändå. Super bra med en gravid syrran som tar hand om min dotter:)
Men jag hinner nog få hjälpa henne oxå kan jag tänka mig:)

Nu ska jag packa resten så vi kommer iväg skapligt imorrn.


        Jollan å moster Towe dansar lite:)

Puss på er!

( Mattis ditt inlägg kommer om bara dig det lovar jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0