En ny bloggare!

Japp nu vill jag presentera en ny bloggare här på blogg.se.
Ronja vill här å nu börja börja dela med sig av sitt liv. Jätte roligt tycker jag.
Så nu skriver väl nästan alla syskon tror jag, måste bara få mattis att börja skriva men tror inte att det är hans grej
riktigt. Men jag vet att han är en aktiv läsare så jag får väl nöja mig med det då.:)

Det tråkiga är bara att Towes bloggadress kommer jag inte ihåg så kan inte länka den.
Towe du får skriva den igen. Ska väl vara " det ordnar sig" på spanska tror jag. Det ordnar sig är ju en rad som har betytt väldigt mycket för oss. Våran pappa sa alltid till oss det ordnar sig, tänk efter riktigt noga å visst fasen ordnar det sig på ett eller annat sätt. Bara man försöker å kämpa för att det faktiskt ska göra det:)

 Vi är lite spansktalande i denna familj förstår ni. Jag heter ju "yo y mi vida" som betyder jag och mitt liv och Ronjas nya namn är Centrodelavida och det betyder "Mitt i livet". Vilket är ett jätte passande namn för en 16 årig tjej som verkligen är mitt i livet med alla känslor, funderingar och äventyr.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jenny nu har jag länkat rätt till towe.. pussen

2009-08-12 @ 17:36:03
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0