En dag på Ikea!

Ja idag så blev det en sväng inne på Ikea. Danne, Jollan och jag var på väg när Cissi ringde och var sugen på att följa med. Hon hojjade som vanligt nu för tiden. Snart måste du ha ditt körkort annars så föder du väl på hojjen din.

Ja inne på Ikea blev det ett bra tag att gå omkring och planera för vårat nästa bygge här inne i vår lilla lägenhet. Vi har ju ett rum för lite som jag kanske har sagt innan så våran lilla tös har ju inget eget. Men vi har planer för det är inte läge att flytta ännu, vi älskar verkligen våran lya. Men ett litet mys rum ska vi allt ordna till tösen så hon får en egen liten vrå att vara i. Det kommer bli jätte bra tror jag. Men vi går bara runt å planerar för ett litet tag till får hon allt sova hos mammsen å pappsen. Vill ju ha koll på den lilla:) Åh det går så fort om en vecka är hon nio månader, nu får det sakta in lite det går för fort, men ändå så vill jag se framåt, är så nyfiken om hur min tös kommer att bli. Eller?:)

Det blev iaf att köpa en ny hylla som vi kan ha i vardagsrummet till alla Jollans redan tusen filmer tack vare Kalle å Cissi:)
Det kommer nog bli jätte snyggt en vit såklart som allt annat i vårat hem. Men jag ska fixa å dona lite med svart/vita kort på oss tre. Ni får se sen när allt är klart:)

Det blev lite lunch inne på Ikea. Vi hade ju gravida Cissi med oss så vi ställer ju självklart upp å äter med henne:), det jobbiga är att jag inte längre kan skylla på att jag äter för två. Just det Jollan har inte ammat på snart en månad. Känns toppen, jag behövde inte ens kämpa hon vill inte ha tutten liksom. Hon ser inte ens åt den så det känns toppen. Vid åtta månader tyckte jag var lagom att sluta och min dotter tyckte likadant:)


Jollan som åt lite chokladmousse på Ikea bara:)
( hoppas att det var okej att jag lånade bilden av dig Cissi)

Nu må jag gå å lägga mig för imorrn så ska vi upp straxt efter fem. Då bär det iväg till Tallboda för att lämna Jollan hos sin mormor som ska ta hand om henne när Danne, Ronja, Sarah, Timmy & jag ska åka karuseller på Liseberg.
Det ska bli så himla kul. Älskar karuseller. Men hatar höjder men det glöms på nåt sätt allt går ju så fort. Förra året kunde jag ju inte åka så mycket för då hade jag ju en mage i vägen så den här gången blir det åka av:)
Nästa år får Jollan följa med oxå.
Men hon skulle ha jätte kul hemma med sin mormor & moster Cissi. Dom skulle visst till Valla. Jollan har ju aldrig varit där innan så jag ska skicka med min kamera så jag får se lite bilder.

Nä sängen nu då.

Just det Cissi mitt bröllop får du nog vänta med lite till iaf. Men det blir nog inte så där jätte stort. Dom som vill se oss på våran dag följer med till Thailand helt enkelt, vi säger till i tid så ni hinner spara:)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0