En dag hos Jollans farmor!

Igår var vi bjudna till Dannes mamma/ Jollans farmor.
När vi kom så fick vi en jätte god äpplepaj med vaniljvisp, super gott att jag oxå kan äta nån fika.
Jag tycker ju inte om nåt fika bröd men paj har jag lärt mig på senare tid att äta så det kan jag bli riktigt sugen på.
Försök inte stoppa en kanelbulle i min mun, det är det värsta jag vet.


     Faster Emmy & Jollan  Faster Tindra, Jollan, å pappa

Det blev mycket tjatter och lek. Jollan lekte en hel del med sin faster Tindra som bara är ett år äldre.
Tindra delade med sig en hel del av sina leksaker oxå det är ju alltid ett plus för det kan dom tycka är jobbigt i den åldern:)


        Jollan lekte förfullt i faster Tindras lektält:)

Ja inte åkte vi hem i första taget så vi fick stanna på mat oxå:)
Köttbullar, makaroner å en god sallad till det. Jollan sov så gott i sin vagn då för faster Emmy hade varit ute å gått med henne.



En lång dag hos farmor blev det för Jollan, sen hoppade vi in i bilen för att ta en tur och kolla på en sommarstuga i Boxholm. Men den stugan var inget för oss, på tok för liten. Vi får kolla vidare.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mammanette

Vad supersöt du är Jollan. Din lilla faster är också riktigt söt. Ni komma att bli ett grymt team i tonåren, då får ni hålla i era döttar. Kramis

2009-08-17 @ 02:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0