Den hel galna helgen!

JAG VILL BARA VARNA KÄNSLIGA BLOGGLÄSARE
OBEHAGLIGA BILDER KAN FÖREKOMMA!

(förvarnar oxå för ett långt inlägg)

Vi börjar med Sandras möhippa.

Klockan 06:00 på lördagsmorgonen gick en väldigt trött Jenny upp. Jag hade snozat då ett tag. Towe var redan uppe för hon hade inte somnat alls den natten. själv somnade jag vid halv fyra typ. Varför vi inte kunde sova har jag inte en aning om.
Men iaf, vi hämtade Cissi hemma hos henne vid sju och bytte bil så Cissi kunde köra så mammalediga Jenny oxå kunde vara med att skåla:)


                           Den blivande bruden!

När vi alla var på plats utanför Sandra & Martins hus i Mantorp laddade vi upp för att springa in i huset å tuta på våra partytutor allt vad vi hade:) Härligt uppvaknande:)





Vi skålade i champange ( upps jag fick visst i mig tre glas:) sen bar det iväg mot myrorna i stan där Sandra kunde köpa sin partyblåsa. Hon blev otroligt vacker:)


Vi blir alla lite kissnödiga ibland:) & ni kom med på bild Towe å Micka


        Den nyinköpta klänningen!

Vi for vidare mot Kolmården och innan Sandra skulle in på sina äventyr så bjöds det på en super god pasta sallad, å nej Micka det gör inget att du hade fattat fel på receptet det räckte ju till alla ändå:)

        

Väl inne på Kolmården startade alla äventyr.
Jag är otroligt impad av vad den blivande bruden klarade av. Fy faen säger jag bara, jag vågade knappt gå in liksom medan hon lyfte skorpinjoner, kramade ormar, fingrade på mask, kackelackar & håriga spindlar. Lekte Miss universum blav arga krokodiler och slutligen simmade på hajarna.











Hon tyckte att skorpinjonerna var värst, hallå kocko, krokodiler har ju käkat människor likaså hajen:)

När vi var klara så bar det iväg hem till Linkan igen där hennes blivande make väntade på henne, för nu skulle dom spela in en skiva där dom sjöng " När vi två blir en" och Sandra sjöng även "Tommy tycker om mig".
Där hade vi riktigt roligt, vinet stod hela tiden vid min sida så det var bara att fylla på:)



Jo jag var nog allt lite lullig när Cissi å jag tog bilen mot campingens årliga kräftskiva.
Jag höll Cissi vaken iaf:)



När vi väl kom fram så åt vi paj, mums mums när man var lite fylle hungrig.
Min söta lilla tös var där oxå. Cissi hade ju lovat att ta hand om henne så Danne och jag kunde festa med dom andra å ha skoj. Men hon var nästan med Danne hela tiden för han var inte så jätte laddad. Dom gick å la sig ganska så skapligt medan jag körde på som aldrig förr, lite dåligt samvete hade jag men någongång må väl jag oxå släppa loss, var ju en partyprinssesa förr om åren;)



       

Det bjöds på supergoda kräftor, räkor  & allt tillbehör du kan önska dig.
Å sällskapet ska vi inte tala om. Oj mycket skratt, sång å blöta trosor. Danne tömde partytältet precis när jag reste mig upp, så vattnet bara forsa ner i trosan, men det är sånt man får ta:)

Lite senare var det bara att ta av kläderna å in i bastun, oj oj oj där slog det till, men fy tusan så skoj jag hade. Kalle å jag körde på hårt bland alla ungdomar.
Hel tokig kväll.


Micken kurt var med, fy tusan jag ser helt platt ut ju lite tuttar det har jag
ju allt, men mattis lyckades visst platta till dom ordentligt:(


Man brukar må som man förtjänar dan efter men jag förtjänade inte denna skakiga å illamående kropp tillsammans med ett otroligt dunkande huvud. Det värsta var att inte Joline ville sova på morgonen som hon alltid gör annars, hon ville straffa sin mamma lite tror jag:)

Vilken höjdar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0