Vilken härlig helg!

Nu har jag visst varit sådär dålig på att skriva igen, men ibland hinns det inte med och det kanske inte ens finns nåt intressant att skriva om.

Men den här helgen har ju hittills varit helt underbar. Med all sol.
Igår blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Planen va att jag skulle åka ut till mormor och morfar vid tolv tiden. Men jag var så jäkla trött för Jollan hade hållt låda hela natten och morgonen. Skrikit som tusan och är man inte van vid det så fattar man inte varför hon skriker riktigt. Men hon har varit lite krasslig, haft världens super hosta och så kräks hon men idag har det varit mycket bättre. Men jag kom iaf iväg så jag var ute i Slaka till ett. Jag och Cissi skulle ha hand om morfar när mormor och mamma åkte och handla. Men det blev inte så tillslut för morfar hade blivit jätte dålig på bara några dagar. Jag var ute i söndags och då var han rätt så pigg och klar ( så gott han kan nu) men igår går det inte beskriva hur dålig han blivit. Så han fick åka in till ett akutboende. Många tårar när dom bar iväg honom, det blir ju så jäkla jobbigt.
Men han hamna på ett jätte fint boende i Åleryd.


Ja på kvällen så var det dags att fira Håkan som fyllde 50 år. Lotta hade fixat ett jätte fint olivträd som var mycket uppskattat.
Det är kul när man lyckas med presenter:)
Där var det jätte trevligt som vanligt men det blev att åka hem skapligt med Jollan eftersom hon inte var helt kry.





Idag så sov vi ut riktigt länge. Jollan har ju inte sovit så bra dom sista nätterna så hon somna cirka kl 8:30 imorse och vakna av att Mattis kom vid 12:30. Danne och jag låg självklart och lata oss brevid våran lilla älskling. Man passar väl på så länge man kan:).
Men sen var det upp och hoppa och komma ut i solen lite. Mattis hämtade Jollans sittdel till vagnen och den gilla hon verkligen. och man kan fälla ner den så bra så hon kan ligga oxå. Våran vagn är verkligen toppen.
Vi tog en promenad till Åsa och Pierre och då tog vi vägen förbi morfar för att se hur han hade det. Jag tror att han trivdes bra, han säger inte så mycket. Men han lös upp när han fick hälsa på Jollan. Våran lilla glädjespridare.



Vad har man mer att säga? Jo det blev en lugn kväll för mig och snuttan. Danne åkte med killarna för att kolla in Holmes nya lya i Norrköping. Vi åkte och hälsa på mamma, Benke, Inga-lill & Klas en sväng.

Nu är det dags att sova snart tror jag. Jollan ligger och sover så sött.

Hoppas ni har haft en bra helg och att ni får en mysig söndag!

Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0