Vid din sida

Ja här sitter jag uppe hos morfar. Han ligger fortfarande och sover så fint. Inte vill han vakna någon annanstans ännu.
Men morfar du ska ta den tid du behöver, vi sitter här hos dig tills du är redo. Jag försvinner inte från din sida.
Aldrig aldrig.

Ja vad mer ska jag säga, just nu känner jag mig som världens dåligaste mamma, men det är tur att Joline har en så otroligt bra pappa som tar väl hand om henne just nu. Det behöver hon. Men lilla Jollan är ju så trygg i sig själv så hon lider nog inte. Hon var uppe hos morfar en sista sväng idag och hon kan inte låta bli honom, hon vill klappa och känna på honom lite. Men nu ska hon nog inte komma upp nåt mer för jag vill inte ha min lilla tös här när det händer något för jag vet ju inte själv hur jag reagerar och då kommer hon undra vad som är fel.

Nu har jag nog inget mer att säga. Som det är står livet stilla just nu.

LEDSEN ARG RÄDD OCH RIKTIGT NERVÖS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0