Så var aftonen över!

Nu har påskafton för detta år passerat. Vi har haft en super skön dag ute i Tallboda med Benke, Mattis och hundarna.
Innan vi åkte ut dit så åkte vi till Ikano en snabbis och lillan fick en liten påskpresent, en jätte fin Hello Kitty hatt och ett par jätte söta ballerina skor. Hon blev så söt i det. Sen hittade vi en super söt rosa keps som hon ska få. men just nu var hennes storlek slut tyvärr för hon var super cool i den.


Hon är ju bara så söt, otroligt stolt mamma!

När vi kom till Tallboda så fick vi alla påsk ägg, i Dannes å mitt var det fullt med godis och Jollan fick ett med päronpurè i. Hennes klara favorit när det gäller fruktpureèr:) Så hon satte i sig halva burken direkt.


         Vad spännande:)

Benke och jag åkte iväg för att handla lite kött för grillen åkte fram även idag. Inget påskbord idag för mamma jobbar ju hela helgen. Men jag gjorde en potatisgratäng och sen grilla vi grillspjut. Det smakade riktigt gott.
Det blev att slöa i soffan till Robinsson. En helskön kväll helt enkelt:)


Härligt väder! Pappa & jollan. Lillebror vill visst smaka lite på syrran ;)

Imorrn så bär det iväg ut till Malmslätt där faster Lotta bjuder på ett härligt smörgåsbord a la påsk!
Det ska bli super gott med jansson, älskar det. Å så andra smaskiga saker, Lotta är ju så duktig på att få till maten så den blir helt perfekt så kommer nog vara proppmätt när vi går därifrån:)

Danne den lilla knäppskallen står ute på balkongen och sopar, han fick ett litet ryck. Nu kom han in stolt.
- Så där älskling nu kan vi dricka morgon kaffe på balkongen!. Han är ju bara för söt. Men jag tror jag tar oboy:)


Ja jollan du ska få äta nu, så du kan lämna tårna kvar:)

Nu ska jag nog sova snart, men hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som vi.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0