Nu är det snart läggdags!

Jag har kommit underfull med att man alltid får tänka sig för vad man skriver här på bloggen, för alltid är det någon som missuppfattar något som jag tycker är helt glasklart. Jag har inte fått några spydiga kommentarer men på ett eller annat sätt så är det någon som lägger sig i och klagar på något man skrivit.
Men det här är min blogg. Mitt liv och jag betämmer helt vad jag ska skriva punkt slut.

Nu låter väl jag säkert skit sur över något men så farligt är det inte jag blir bara trött ibland på att folk ska lägga sig i hur man lever sitt egna liv. Men slut pratat om det.

Min dag har varit helt okej, solen har ju varit super skön. Vi åkte till Maxi en sväng innan dopmötet och köpte en balkong matta, som kommer bli helt perfekt. Sen blev det att gå till toys r us en sväng så Jollan fick busa lite med leksaker. Hittade en skit cool cykel som vi ska köpa till lilltjejen, man har den i tre stadier, först sitter man i en stol och jag håller ett handtag bakom som en vagn nästan och hjälper till och svänga å så, sen när hon blir lite äldre så tar man bort handtag och fotstöd så hon kan åka själv och tillslut tar man bort allt runt omkring som hon sitter i och då är det en helt vanlig trehjuling. Och den va supersnygg oxå. Så den blir det sen.

Dopmötet gick jätte bra. Det kommer vara en familj till som döper sitt barn samtidigt som oss och dom verkade jätte trevliga. Vi kände igen varandra massor men ingen av oss kunde komma på vart ifrån. Så jäkla jobbigt när det blir så.
Vi valde två salmer ihop och sen så ska min kusin Sara sjunga oxå om hon fortfarande vill såklart. Ska ringa till dom imorn. Prästen var super trevlig, jätte lätt att ha med att göra. Så det här kommer bli ett toppen bra dop. Lite skillnad på gäster, den andra familjen hade 15 gäster och vi har cirka 65 stycken. Jollan är poppis:)


Nu ska jag gå in å gosa med Danne innan han somnar:)

                                       Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0