Måndagen här!

Idag är det måndag igen då och Danne är på jobbet. Men han kommer hem om en timme ungefär jobbar 6-13 på måndagar. Skönt för då hinner vi hitta på lite:)
På schemat idag är dopmöte klockan 17:00. Då får vi se om vi är själva i kyrkan just då eller om nån mer döps, hoppas att vi är själva. Jag vill ju att min kusin ska sjunga, så hoppas att det går bra.

Innan så kan det bli så att vi åker till Maxi en sväng för att köpa balkongmatta. Det är bra när Jollan börjar röra på sig, vill ju inte att hon kryper ut på ett smutsigt betong golv. Sen vill jag få i ordning med lite blommor och sånt. Men får se hur mycket vi hinner.


Ikväll blir det träning tror jag. Måste hålla igång nu kan ju inte visa mig i sommar annars, måste bli lite fastare så är jag helt klart nöjd. Har gått ner fyra kilo av mina tio som jag hade som mål. Det  här går bra faktiskt:) Inte långt kvar tills vikten är där jag vill ha den. Sen ska det bara sitta fast på kroppen oxå och inte bara hoppa omkring:)

Jollan är ju bara så mega söt, hon börjar förstå hur hon ska krypa nu. Benen är ihop som dom ska och armar precis rätt, sen har hon fått in en riktig gung, snart sätter du det gumman!

                           Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sarah

det låter ju bra det där :)

men om ni ska vara i kyrkan vid 17.00 så borde ni väl hinna komma förbi och fira fanny en sväng på hennes 13 års dag? folket kommer till ove vid 18.00 men det gör ju ingenting om ni dyker upp senare.

så länge tar det väl inte på mötet? :) kramar

2009-04-27 @ 15:39:04
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/
Postat av: jenny själv

nä vi var klara straxt efter sex men danne skulle iväg på annat så det krockade lite idag med saker.

2009-04-27 @ 20:30:45
URL: http://yoymivida.blogg.se/
Postat av: Sussi

och hur blev det???? kan Sara sjunga?? hade kantorn noter?? tant moster är nyfiken vet du hehe

2009-04-27 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0