Glad Påsk!

Påsk afton var det idag då, men här har det inte letats några påsk ägg. Jollan va lite liten att gå runt å leta. Men nästa påsk ska hon få ett jätte fint ägg med massa fina saker i. Vi får se om det blir nåt påsk ägg för oss för jag har hört att när man själv får barn så är man vuxen å inte får nåt ägg längre. Så tur att du har knodden i magen Cissi, jag läste att du hade varit på en jakt efter ett härligt ägg:)

Idag så ska jag åka upp till morfar igen. Han blev så otroligt glad när han fick träffa Joline igår. Den känslan går inte att beskriva. Nu ligger han på sjukhus och kan inte göra så mycket. Var tufft att träffa honom. Man tycker ju så synd om honom.

Nu hinner jag inte skriva mer för nu ska jag mysa lite med familjen framför Rädda Willy på TV:n.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0