En stolt mamma!

Ja ikväll så blev jag en riktigt stolt mamma, eller det är jag varje dag men när lilla tösen gör framsteg så blir man ju så glad. Undertiden jag suttit på sjukhuset varje dag så har Danne tränat med Jollan. Så han sa till mig att titta och där satt hon helt själv. Så duktig hon var.
Det var super gulligt att se. Nästa steg är att hon ska ta sig lite bättre framåt. Nu ålar hon sig fram och tillbaka till ställen hon vill till. Men det ser ut som hon snart kommer på ett smidigare sätt. Hon gillar verkligen att prova sig fram.

Första dagen när jag var borta så hade hon saknat mig lite trodde Danne för hon hade legat på ena sidan täcket på golvet och när Danne kom ut från köket så hade hon tagit sig över till andra sidan där jag hade vikt en massa tvätt och inte hunnit lägga in det innan jag åkte. Men där låg hon och gosa med mina tröjor lilla skatten.
Nu ska inte mamma lämna dig så mycket igen. har saknat henne så mycket och har varit så splittrad hela tiden.

Se så duktig min lilla tös är:




Ser lite stökigt ut men man kan inte alltid hinna med allt tyvärr!

Jollan tycker att hon har blivit en stor tjej. Och hon är ju väluppfostrad såklart och vet att man sitter upp ordentligt vid matbordet. Även när man ammar:)
Hoppas ni inte är känsliga, för här bjuder jag på lite tutte:)


              Hon är ju bara för söt eller hur?

                                Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hon är helt underbar:)



japp det va er jag mena.. å det skulle va skoj. vet dock inte hur jenny å milla tänkt.. om dom ska sova kvar eller om jenny ska va nykter.. för ska dom sova kvar vore det ju rätt skönt å komma hem på kvällen, ifall din mor kunde köra.

får höras om det.

hör av mig på mån å ser om du är träningssugen:)



puss

2009-04-18 @ 01:04:45
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Sussi

åh du satte in kortet iallafall

tänk hon kan ju sitta. vi satt ju och pratade om det.

2009-04-18 @ 18:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0