En skön söndag!

Imorse när jag vaknade så kände jag mig inte helt pigg direkt. Super trött och kroppen var lite halvskakis. Dricka alkohol är så överskattat. Det har varit bättre att ha varit nykter i över ett år. Det är kul på kvällen men sen dagen efter är det bara jobbigt, speciellt när man har en liten tös som vill leka:)


              Mina älsklingar söndagssoftar lite:)

Det blev lite sofftis i sängen ett bra tag, kollade på talang 09.
Sen skulle Jollan få gröt för första gången och idag serverades banangröt. Hon åt ju självklart upp allt i tallriken:)
Så kul att ätandet går så bra. Kommer nog inte vara några problem att sluta amma sen.


                                               Mums!

Ja vad som händer idag har vi inte riktigt klurat ut än, men en lång promenad blir det iaf.
Sen så ska jag hem och göra storkok åt Jollan med kött och grönsaker. Så bra att frysa in. Har fått hem potioner med äpplemos av mormor som hon gjort själv för den var oxå populär av snuttan. Jollan är ju helt tokig i frukt. Hur bra som helst hoppas att det håller i sig bara:).

Danne ringde precis, han var uppe i centrum och det var fullt med poliser där. Tydligen så hade några försökt råna Ica.
Vilka människor det finns, mitt på ljusa dan bara. Nötskal säger jag bara.

Nu ska jag busa med lilla tösen som sitter här i mitt knä:)


                Nu är det inte långt kvar tills hon kryper iväg:)

                                               Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

så himla mysig bild den första!!!!

2009-04-26 @ 17:29:09
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Är det snus ni lockar henne med eller? Ja vem vet det kanske hon gillar bäst... Hon är ju inte helt normal mitt lilla gudbarn... ;) Pussen

2009-04-26 @ 20:38:56
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: sarah och felicia

Ville bara säga att du har lagt upp en riktigt söt bild på kusin Joline och morbror Danne. Kramar / Felicia

2009-04-26 @ 22:24:58
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0