En låååånnnnggg fredag!

Idag är det ju lång fredag och den ska visst vara jäkligt lång har jag hört. Hittills så har jag varit lite halvtrött och har haft ont i magen av den jäkla pizzan igår. Smart som man är så har man ju sparat det som blev över och tog det idag, men minnet var visst bra. Jag hade ju skit ont i magen igår när jag hade ätit och lika ont fick jag idag. Smartskaftet Jenny:)

Ja det blir nog att städa lite på balkongen men just nu ligger Jollan ute i vagnen och tar sig en liten tupplur så det får vänta lite. Vad händer sen då? Jo jag tror att det blir att åka ut lite till Tallboda. Benke har det tråkigt han har både Chico och Minus själv den här helgen för mamma jobbar hela hela helgen. Tråkigt! Så vi ska nog hålla honom lite sällskap.

Skönt väder är det ju oxå, kan ju inte bli bättre hoppas att hela helgen blir så underbar.

Jollan & jag posar lite framför kameran. Kolla hennes blå ögon mot mina
varför är dom så blå? Danne har ju exakt samma ögonfärg som jag.
Helknäppt å inte är det brevbäraren heller det kan jag lova er.

Man kan faktiskt ha hårband fast man inte har nåt hår:)


Tråkigt nog så går det inte få henne att le. Först skrattar hon massor
å så kommer kameran fram & hon får stoneface.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Biljana

2009-04-10 @ 16:51:28
Postat av: Biljana

Vad fina ni är!! Jollan börjar ju bli en stor tjej nu! Glad påsk på er, hoppas vi ses snart. Stor kram från Biljana

2009-04-10 @ 16:53:07
Postat av: Lovisa

hon härmar ju iaf mamsen på sista bilden å gör en pussmun hon med;D

2009-04-10 @ 16:54:15
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0