Ännu en söndag!

Idag har det varit en softar dag. Danne tog Jollan imorse så jag verkligen fick sova helt ostört, riktigt skönt:).
Vi har varit hemma och bara haft det lugn och skönt utan någon stress eller att en telefon ringer stup i kvarten.

Planen var att vi skulle åka till Biltema och köpa ett lås till min fina cykel som jag fått av min älskling.
En jätte fin Silvrig & svart damcykel med barnstol till. Just nu står den i förrådet eftersom jag inte har nåt lås.
Sen tänkte vi ta vägen förbi Toys`r us för att se om det fanns någon bra leksak till Jollan för ingen får ha sina mobiler ifred när hon får syn på dom. Så vi kanske hittar nåt som lyser lika kul som telefoner:)

Men det tråkiga är att just nu ligger Danne i sängen med världens magvärk så vi har inte kommit så långt och affärerna stänger väl snart. Hoppas att han kviknar till snart.

Jag har suttit och kollat igenom Jollans dop. Det är ungefär 10-15 pers som inte har hört av sig ännu. Men hela 55 personer har tackat jag. Vilket dunder dop. Så ni som har fått en inbjudan och vet med er att ni inte hört av er får gärna komma med ett svar om ni kan. Jag har väl satt sista datum den 24 eller 25 april. Men vet ni redan nu så är det toppen. Det krävs ju lite planering när det blir så många.

Nu ska jag gå in å kolla till min älskling och se om han blivit bättre.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej tjejen.

Låter som ni haft en skön och mysig helg =)

Hoppas att våran lilla gåva passade eran lilla tös?!

Kram Maria

2009-04-05 @ 16:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0