Ännu en härlig dag!

Nu är våren här som vi alla har längtat efter. Det är lustigt hur mycket gladare man blir när solen tittar fram. Här har man gått hela vintern i det mörka Sverige och helt plötsligt kommer värmen. Man mår ju bara så bra:)

Idag körde Jollan och jag pappa Danne till Johans och hans tjejs nya lya inne i stan. Johan jobbar på Ica Berga om ni undrade vem det var. Danne ska fixa väggarna och tapetsera lite åt dom i köket.
Klockan halv åtta var vi uppe, Jollan ville inte riktigt öppna båda ögonen först, mammas lilla sömntuta:).
När vi hade kört dom så övervägde jag vad vi skulle hitta på. Men det blev att åka hem för lilla snuttan är inte helt kry. Hon hostar som attan och sover rätt mycket så lite hängig är hon allt, men ingen feber iaf.
Jag var super sugen på att se en Astrid Lindgren film, fick ju hela boxen med alla filmer av Cissi och Kalle när jag fyllde förra året. Finns det nåt bättre än dom barn filmerna?
Men fick inte igång skiten så jag blev sur och låg och kolla på nyhetsmorgon som vanligt, har börjat tröttna på det.
Så somna jag ju självklart tio minuter innan Jollan vakna. Så är det alltid och då är man ju så jäkla trött:(

Nu ska jag gå in till sängen och kolla till min lilla tjejja. Hoppas att hon mår bättre snart, det verkar bara vara lite rethosta, men man vet ju hur jobbigt det är.

Just det fick en lapp i lådan om att jag hade ett paket att hämta ut. Jag vet att Maria hade nåt på gång. Så måste till affären sen å kolla vad det är för nåt spännande:) Tack på förhand Maria och Markus!



Soliga vårkramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0